شناسه خبر : 64987
شنبه 17 فروردين 1398 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری "راهیان نور جهادی" در ۲۰ نقطه از خوزستان

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه از برگزاری «راهیان نور جهادی» در ۲۰ نقطه استان خوزستان خبر داد.

برگزاری "راهیان نور جهادی" در 20 نقطه از خوزستان

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در سخنانی با بیان اینکه راهیان نور در 5 استان برگزار می‌شود گفت که روند نسبت به سال گذشته بهبود یافته و فرمایشات امام خامنه‌ای درباره راهیان نور مبنای کار بوده است.

او افزود: در همین راستا برنامه ریزی های خوبی انجام گرفته است که با تقویت کمی و کیفی راهیان نور کارهای جدید و نو متناسب با نیازهای زائران راهیان نور در دستور کار و اجرا قرار گرفته شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه بیان کرد: یک وجه قابل توجهی امسال حرکت خوب «راهیان نور جهادی» است که اردویی تلفیقی ترکیبی بوده که قریب به 20 نقطه با هماهنگی مسئولین محلی شناسایی شده و زائرینی که به زیارت یادمان‌های شهدا می‌آیند طی اردوهای جهادی به مردم استان خوزستان خدمت رسانی می‌کنند.

او به حضور چشمگیر زائران راهیان نور با خودروهای شخصی و افزایش 10 درصدی حضور این دسته از زائران اشاره کرد و گفت که خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه زیست و اسکان زائران وجود نداشته است.

سردار سلیمانی گفت که امسال از نظر کمی و کیفی شاهد رشد و تعالی در راهیان نور هستیم و این هماهنگی و همدلی و وحدت و هم افزایی که بین مردم و زائران  وجود دارد, تداعی کننده دوران دفاع مقدس بوده که همه با هم در یک نگاه در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi